Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

"Pruh nebo dva jen pro kamiony. Další dva pro automobily. Další jen pro motocykly."

A kde se bude pěstovat obilí?

Aha, to dovezeme v kamionech.

0 0
možnosti
VB

Absence trestu za porušování pravidel v silničním provozu vyvolává v pachatelích pocit nepostižitelnosti a eskaluje jejich patologické chování. A to nejen v dopravě, ale obecně ve všech životních situacích.

http://vilembarak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=465312

0 0
možnosti
ML

Zde by pomohlo, kdyby měl téměř každý nainstalovanou kameru na autě a obecně by to bylo i známé. Pak by absence trestu byla velmi problematická. Protože takový pirát by riskoval že mu dojde od policie pozvánka na projednání přestupku s video-důkazem.

0 0
možnosti
DK

"média zbytečně tlačí na pilu a snaží se mocně vsugerovat, že všichni, kdo jezdí autem, jsou potenciální a latentní vrazi a zločinci" (Novotný)

To stačí, abych nečetl dál...

0 2
možnosti
DB

Dovolím si tři základní libertariánské postuláty (obecně platné na cokoliv):

Nedělej ostatním, co se nelíbí tobě samému.

Pokud to škodí jen dotyčné osobě, ať si to dělá.

Máš právo se bránit, pokud tě něco ohrožuje.

Zdroj:http://josefnovotnyjosef.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=560054

Není to tak jednoduché jak se zdá na první pohled...........

bod 1) není libertariánský ale je to zmršenina Kantova výroku chování a o maximech

bod 2) podle vás je nutné nechat sebevrahy se zabíjet.....což je v přímém rozporu s běžnou lidskou praxí

bod 3) jak poznáte, že vás něco ohrožuje, když nevíte co to je, a jak poznáte správnou metodu a sílu obranné reakce..........je totiž možné že mne míčem ohrožuje malý chlapec..a já se budu bránit tím, že ho zastřelím........a přesně jsem splnil vaše pravidla.......myslím, že byste měl jít více do hloubky

krom toho je nutné říci že právě libertariání jsou velmi jednoduší lidé, kteří toho o světě ví jen velmi málo a prosazují především jen jednu jedninou vlastnost a to je svoboda..........JENŽE....společnost lidí může fungovat jen a jen , když existují pravidla chování...jako je jízda vpravo a zastavení na červené...........doporučená literatura..internet a Sarrazin

2 4
možnosti
TH

Media ???? tlaci ? ze jsou ridici pirati silnic? Muzete sem dat nejaky clanek? Z jakehokoliv media. Dekuji.

1 0
možnosti
LK

Nikde jsem ještě neslyšel, že by někdo tvrdil, že všichni řidiči jsou piráti silnic. Skoro vždycky to je o konkrétním případu a konkrétním jednotlivci. Zkoušíte nenápadně tyhle pirátské jednotlivce obhajovat formou mlžení a relativizování.

3 0
možnosti
RH

R32a71d59e36k 38H10o50d96a95ň

16. 10. 2016 20:16

Neustálé bombardování "konkrétními jednotlivci" působí v lidech dojmem, že jízda po silnici je asi něco jak jet minovým polem, protože polovina řidičů zřejmě sedá do vozidla ve snaze pozabíjet cestou co nejvíce lidí, dětí v kočárcích atd. Přitom realita - ano, občas narazíte na někoho kdo něco udělá, ale není to úmysl. Buď je to blbost, nezkušenost, "zamyšlení", přehlédnutí nebo prostě něco podobného - a na druhou stranu zase předvídavost na druhé straně má za následek že se nic nestane.

V poměru k množství celorepublikově najetých "člověkokilometrů" je těch pár magorů marginální problém. To takové nedávání přednosti v jízdě je daleko krizovější. Smutné je, že "hyperslušní" řidiči pak obvykle způsobují problémy zase u zipování (aneb zařadím se už 200 m předem, nebudu se tam cpát "na poslední chvíli").

1 0
možnosti
VB

tak jen si myslím, že pokud někdo potřebuje kameru, aby dokumentoval, jak ho ostatní vybržďují a riskantně předjíždějí, tak by si měl ale uvědomit, že chyba je celkem jistě i na jeho straně, netvrdím, že porušuje předpisy, ale tyhle situace jaksi umožňuje a nebo přímo vyvolává, jezdím 40 let denně se vším možným, jezdím po všech dálnicích Evropy, po městech jako je Paříž, Soluň a nebo Tirana či Bělehrad, ale do takových situacích se nedostávám, tedy dokážu jím předcházet, pokud někoho pustíte, jistě vás nevybrzdí, pokud neumožníte ristkantní předjíždějí, tak vás nikdo riskantně nepředjede, atd, je to všechno o zkušenostech, ale kameru si klidně kupte, jen taková poznámka, aby to bylo jasný,

1 0
možnosti
MV

Dovolím si nesouhlasit, jezdím také hodně a kamera mi již několikrát pomohla k pravomoci. Hlavně v zahraničí se snažím předcházet všem problematickým situacím, ale mnohdy blbci prostě nezabráníte, hlavně v předjíždění nemáte šanci...prostě vás přes plnou v zatáčce předjede a když jede něco proti máte všichni problém ...na Balkáně obvyklý sport

0 1
možnosti
JH

"Řidič auta automaticky není pirát silnic"

Jestli jste mínil, že Řidič auta není automaticky pirát silnic, pak souhlasím.

Jinak je to nesmysl.

1 0
možnosti
JN

Obojí je gramaticky správně, ale máte pravdu, lze to obrátit pro srozumitelnost.

0 0
možnosti
MV

Projel jsem autem celou Evropu, včetně celého Balkánu, a i když si třeba v Albánii s předpisy hlavu moc nelámou a klidně potkáte traktor s fůrou sena na dálnici v odstavném pruhu v protisměru, nikde není v lidech za volantem tolik agresivity jako u nás! Ano, je to dáno především blbou náladou ve společnosti.

A pokud se budou chovat naši mocipáni jako doposud, bude s ohledem na způsob myšlení ještě hůř. Lidé jako Babiš cíleně manipulují s davy ve svůj prospěch, a obrací ideu o tom, že stát má občanům dokazovat jejich pochybení na šílenou zvrácenost, že občané budou permanentně muset státu dokazovat svoji nevinu. Za tímto účelem budou stále více státně šmírováni, viz EET...

A tak není daleko doba, kdy budeme mít v každém autě povinně za své peníze koupené nainstalované zařízení, které bude připojené on-line k státnímu serveru a bude posílat data o vaší jízdě. Každé překročení rychlosti, nedání směrovky bude zaznamenáno a po vyčerpání limitu těchto prohřešků vám velký bratr na nejbližším vhodném místě auto na dálku prostě vypne. Pak budete muset absolvovat spoustu školení, testů a vyšetření ve firmách spřízněných osob našich velkovládců....;-O[>-]

1 0
možnosti
VB

do Albánie si občas zajedu, ale že by tam nebyli řidič agresivní, to bych neřekl, ti naši jsou proti nim úplní beránci, jinak je samozřejmě pravda, že tam předpisy nikdo nedodržuje, takže jeden jede na červenou, druhej na zelenou, pak troubení nadávky, to je tam naprosto normální, u nás máme spousty řidičů, kteří naprosto striktně dodržují všechna pravidla a taky takové, kteří ne, tyhle dvě skupiny jsou si sobě pak dost nebezpečný

0 0
možnosti

Podle mě jdou Vaše myšlenky špatným směrem. Dle mých dlouhodobých zkušeností, za vším hledej systém. Vysvětlím Vám to. V dobře vedené továrně, když nastane chyba, sedne si tým lidí a hledá kořenovou příčinu. Neviní člověka, ale hledá příčinu a snaží se pozměnit systém a procesy tak, aby se pro příště chyba vyloučila.

Představte si, kdyby stát začal měnit systém. Např. se ví, že omezením počtu dopravních značek a podobných ochranářských opatření se sníží počet dopravních nehod. Stát to nedělá. Státní úřad by měl sledovat počet dopravních nehod, rozdělit to podle příčin a místa a aktivně vytvářet opatření na jejich snižování. Zase, příklad. Vyjde mi, že hodně lidí je sražených na přechodu poté, co se nerozhlédnou a nějaké auto je zaparkované půl metru před přechodem. Co musí udělat stát?

0 0
možnosti
Foto

Otáčet občanovi hlavou.

0 0
možnosti
  • Počet článků 42
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1770x
Spisovatel, bubeník a podporovatel umění.

Pražský rodák, logistik, pivař a hokejový fanoušek.

Libertarián, který procestoval USA, Británii a Skandinávii.

Muví plynně anglicky, pokročile německy a švédsky.