Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L88u82k41á72š 20Š12m69a57h27e12l 2987334112834

Železniční dopravu (ano, železnice je primárně konstruována pro přepravu těžkých nákladů, protože její dopravní cesta je těmito náklady poškozována nejméně) opomíjíte ve své úvaze záměrně? Jakákoliv logistika budoucnosti by s ní měla počítat jako s primárním dopravním prostředkem na delší vzdálenosti.

0/0
10.10.2016 12:50

J28o57s89e85f 88N85o53v36o40t89n85ý60J52o45s36e32f 3913445237760

Dobrý den, železniční dopravu samozřejmě uznávám jako vhodnou pro přepravu sypkých a tekutých substrátů, pro převoz automobilů nebo jiného zboží, které nepodléhá rychlé zkáze. Nebojte se, o problému vím, ale to by článek musel mít ještě dvojnásobnou délku. Děkuji za komentář. :-)

0/0
10.10.2016 19:53



BLOGER ROKU 2017

Zeman_projev

Jste mezi vylosovanými hlasujícími? Chcete se zúčastnit předávání cen? Více čtěte ZDE.





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.