Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ano, četli jsme Konec civilizace. Já jako malá holka a zůstal mi tenhle román silně zarytý pod kůží. Poslední dva roky si na něj vzpomenu čím dál častěji. Akorát snad jen, že v románu byli lidé rozděleni na Alfy, Bety, Gamy a Delty. V dnešní době mám pocit, že jsme rozděleni jen na Alfy (1% obyvatel) a všichni ostatní jsme předurčeni být poslušnými, otrockými Deltami.

0 0
možnosti

"Nejrizikovější jsou u řidičů první dva roky, tuhle skupinu musíme podchytit," zdůrazňuje Lerch (Slova šéfa dopravní policie Tomáše Lercha v rozhovoru pro DVTV, ze 16. 9. 2015).... A co je na tom špatně? Čerstvý řidič JE rizikový, v mnoha zemích to JE podchyceno, např. omezenou rychlostí, kolik smí jezdit, nálepkou na autě a. pod. Jestli vím, že je něco rizikové, tak se na to soustředím. Nebo vy jste to pochopil tak že to znamená "podchytit pod krkem"? Víc vás opravdu nenapadlo?

0 1
možnosti
JF

J96a13n 97F25r72o66l34í97k

1. 8. 2016 15:30

Nejrizikovější je jet v koloně pomaleji než jedou všichni ostatní. To dělají neschopní řidiči a ti, kterým to někdo přikáže ve svaté víře, že koná dobro.

0 0
možnosti
KN

K70a15r78e79l 73N29o40v69á19k

30. 7. 2016 18:24

Mít nějaká pravidla je ok. Vynucovat jejich dodržování na lidech, kteří se jimi neřídí, je taky ok. Problém je v tom, že o to tu vůbec nejde. Stát využívá a podporuje policejní sklony k buzeraci, protože to je nejjednodušší způsob, jak občanům preventivně ukázat, že si nemají co vyskakovat a že policajtů je na ně připraveno dost. Druhý významný efekt tohoto systému je finanční. Ukázat obyvatelstvu svaly a ještě je při tom odrbat, to se přece vyplatí. Kdyby šlo o tolik proklamovanou bezpečnost, musely by se postihovat i jiné a nebezpečnější přestupky. Rychlost se měří jen proto, že je to nejjednodušší po stránce provedení i dokazování. Denně vidíme na silnicích desítky jiných přestupků, které nikoho nezajímají.

6 0
možnosti

Já jako řidič zase koukám na každého chodce jako na recidivistu.

Pracuji pouze v noci. A nikdy nepochopím proč chodec nemůže počkat o tři vteřiny déle, než projedu. Protože po mě tam X minut nic nepojede.

Dělaj to furt, pořád, skoro všichni skáčoupod rozjetý auto.

Nehledě na to kolik špíny vyletí z nafťáku při rozjezdu a kolik špíny se ubrousí z destiček na prudké zastavení.

PROSIM CHODCE, POCKEJTE PAR VTERIN!!

2 0
možnosti
Foto

S Vaším článkem vcelku souhlasím až na jeden detail. Jsem pro povinné lékárničky. Nicméně by bylo výchovnější, kdyby při případné kontrole dostal řidič seznam nedostatků a řekněme lhůtu 10 pracovních dnů k jejich odstranění. Učinil by tak posléze předložením packu na nejbližším oddělení VB. V případě nesplnění by následovala sankce. Takové jednání je zcela v souladu se zvyšováním bezpečnosti, které je asi tím "zájmem chráněným zákonem". Měl bych i poznámku k segwayům, ale jelikož jsem v Praze pouze coby turrista, neřeším to.

1 0
možnosti
JF

J41a65n 68F19r41o31l47í84k

1. 8. 2016 15:33

Za 54 let co řídím jsem nikdy nepoužil lékárničku v souvislosti s dopravou. Ovšem občas se mě hodila na chatě takže ano, jsem pro povinné lékárničky.;-D

1 0
možnosti
Foto

H12a66n80a 79V81l29k96o61v43á

30. 7. 2016 10:42

Zákaz segwayí se mi zdá docela smysluplný, co mi ovšem přijde nesmyslné a zejména nebezpečné je povolení pro cyklisty předjíždět kolonu zprava. Sama jsem řidič i cyklista, ale proplétat se na křižovatce kolem chodníku abych se dostala na první místo ve frontě a potom brzdila v křižovatce celou kolonu...

0 0
možnosti
FV

Vy asi na kole moc nejezdíte, co?

0 0
možnosti
Foto

Já jsem si nevšimla, že by někdo pořádal hon na české řidiče. To spíš mě někdy český řidič nahání na přechodu.

1 8
možnosti
JO

Tak jenom z poslední doby: Zákaz segwayů, či dnešní článek, kdy se bude svým způsobem zakazovat řidičům v jen o trochu starších vozech jezdit na Natural 95 a donutí je si kupovat drahá auta či drahý benzin.

Mimo jiné ekologická daň, což není nic jiného než daň z chudoby, je také ohromná prasárna a značně omezující věc si pořídit levně auto. Veškeré novely silničního zákona směřují k zpřísňování pravidel či především zvyšování pokut. Liberalizace tu není takřka žádná.

6 0
možnosti
RM

Já myslím, že: "Je to marný, je to marný, je to marný...."

Zapřísáhlý řidič nadává na chodce a cyklisty. Cyklista nadává na řidiče, chodec také nadává na řidiče. Ironie je, když chodec nadává na řidiče, ale jak sedne do auta, tak nadává na chodce a cyklisty. Pár takových znám.

Takhle to vždycky bude - to nikdo nezmění. To je jako současný "boj" mezi kuřáky a nekuřáky.

Společnost nyní prostě dospěla do fáze extrémní sebestřednosti a sobectví. Ale to také přejde, je to prostě jedna fáze vývoje. Jedou přijde chvíle, kdy bude žit lidstvo v harmonii. :)

(pozn. ano, výjimka vždy potvrzuje pravidlo)

0 2
možnosti
Foto

Nejvíc mne na vašem článku potěšilo to, že jste cestou potkal toho dvanáctiletého kluka na kole. Když slyším o nějakém klukovi, že rád jezdí na kole, jsem také rád. To proto, že dotyčný nevysedává doma u nejrůznějších debilizátorů, ale má touhu jít ven a nějak se tam i víc hýbat. A kolo je na to ideální. A nejenom u dětí, ale i u dospělých. Pokud se to tedy neprovádí někde, kde je zvýšený silniční provoz a zvýšené nebezpečí střetu s nějakým autiznem.

1 2
možnosti
RM

Vždyť dnes jezdí na kole kde kdo, mládež i "stářež" - a lidi i chodí pěšky. Fakt! :)

1 0
možnosti
  • Počet článků 42
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1770x
Spisovatel, bubeník a podporovatel umění.

Pražský rodák, logistik, pivař a hokejový fanoušek.

Libertarián, který procestoval USA, Británii a Skandinávii.

Muví plynně anglicky, pokročile německy a švédsky.