Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RK

A tohle je přesně ten důvod proč jsou Svobodní tam kde jsou. Jsou pro svobodu. Ovšem jen pro kuřáky, feťáky, podnapilé turisty na seqway a vůbec pro každého, kdo vydává nějaký zvuk, smrdí, nebo ostatní ohrožuje. Zásobování v centru města se běžně provádí dodávkami. Třeba do OD Kotva může vjet pouze zásobovací vozidlo do 10 t max. výšky 3,3 m. Vyšší se tam prostě nevejde. Totéž se týká Máje (My) Za komančů ho zásobovaly Avie, dnes dodávky. To je překvápko.

0 0
možnosti
JK

A co třeba mobelix, ikea, bauhaus. šmarja a co teprve stavebniny... to tam budeme vozit dlažbu po dvou paletách? :D Hele, mně je to fakt buřt, prostě se vám na Prahu vykašlu a nebudu ty kšefty brát. Ale říkat, že jste ekologičtí na základě toho, že zjednodušíte spojení mezi D5 a D1 čímž se ušetří spousta emisí, ale přitom dáte zákaz vjezdu na jižní spojku, (oni ti co by jeli právě mezi zmíněnými dálnicemi by tama už stejně nejezdili, takže na spojce by provoz rozhodně klesl) čímž natáhnete o 20km trasu mezi D5 a D10, je přinejmenším dosti dementní.

1 0
možnosti
JK

J22i80r73k76a 13K95o32c32h

20. 7. 2016 16:00

ne, ze bych jakkoliv souhlasil se zakazem "nakladaku" v praze, jen bch si dovolil uporavit par nepresnosti (podle meho nazoru)

a) "Tahač s čtyřicetistopým kontejnerem (40 TEU)" - TEU je ekvivalent jednoho dvacetistopeho kontejneru, tudiz jeden ctyricetistopy kontejner jsou 2 TEU

b) Pokud bude spediční firma potřebovat jet do Prahy, tak místo 1 kontejneru 40' pojedou DVA tahači s dvěma separátními 20' kontejnery. - to je docela nesmysl, protoze tyto typizovane kontejnery se vyuzivaji hlavne v mezinarodni namorni doprave a odesilatele v Asii fakt nebude zajimate, ze nekde v Praze nemuzou s dlouhym cont a nebude to cpat

do dvou mensich. Takze nikdy nepojedou mitso jednoho 40stop dva 20stope kontejnery.

c) - domnivam se, ze (podle zprav, kterej sem zachytil) ze za zakazem nestoji zadne vzletne myslenky - at uz emise nebo hluk nebo cokoliv jineho - ale jen truc radnich, ze vlada vyskrtla cast prazskeho okruhu z vladnich priorit. Proste jen pomsta - vy nam nepostavite okruh, my na ten stavajici nepustime nakladaky.

0 0
možnosti
JK

tak když si praha bere kamiony jako rukojmí do boje o něco co se kamionů vlastně téměř netýká, co kdybych si vzal jako rukojmí nějakýho pražáka až pujdu vykrast banku v... to je jedno kde, ale hlavně jinde než v Praze :)

0 0
možnosti
JAN

Napsal jste to sám, lidi se ani na segway-ích neumí chovat. Tak co s tím, když je naprostá klasika , že na nich jezdí mezi lidmi, tedy i dětmi /!/ hezky svižně, bez držení či alespoň s mobilem v ruce ? Dle mého je zákaz, příp. omezení, jediná možná cesta k "výchově". Ještě před tím bych se, ale bavil o chovu živějších plemen psů, tzv. bojových. A zase bychom byli u toho, že lidi neví co s tím.

2 0
možnosti
VH

Přečtěte si někde zdůvodnění, proč před dvanáct metrů (alespoň nebudete zbytečně upozorňovat, že míchače na stavbu prostě musí). Ano - kamiony mají povolenou délku přes 12 m. Právě proto je to dvanáctimetrové omezení. To není hloupost radních. To je reakce na trvalou ignoranci vlád. Ne neochotu řešit akutní problém Prahy s p r ů j e z n o u kamionovou dopravou v Praze. Prostě už radní přestalo bavit vykládat obyvatelům přetížených částí Prahy (typicky např. Spořilova), že už "v brzku" bude postaven obchvat. S Ťokem nebude nikdy. A na to Praha reagovala. Toť vše.

3 0
možnosti
ŠK

Ja tedy neznam nejak presne prazskou sit cyklostezek, ale tech nekolik na nic nenavazujicich useku v Holesovicich me svadi k nazoru, ze prilis jednoduche jezdeni by to v centru pouze po cyklostezkach spise nebylo, nez bylo.

0 0
možnosti

No a?

Fakt je nutné provozovat tuhle zábavu v centru Prahy, nebyl by na to lepší třeba nějaký brownfield?

3 0
možnosti

Vy jste nepochopil, proč zákaz kamionů?

Pražský okruh (resp. jeho část od D1 k Běchovicím) byl vyřazen ze seznamu prioritních staveb.

Jak jinak má Praha dosáhnout vrácení na seznam?

1 0
možnosti
LK

Takže vydírání. Aby byla část Pražského okruhu zařazena zpět na seznam prioritních staveb, musí se polovina silnic v SČ kraji rozpadnout a polovina obyvatel skončit na psychiatrii?

2 0
možnosti

Situace s vozítky Segway samozřejmě byla zcela jasná. Se vším všudy splňovala definici motorového vozidla podle příslušného zákona. Takže schválení způsobilosti a šup na silnici.

Jenže ministerstvo dopravy začalo produkovat nesmyslná vyjádření ve smyslu že vozidlo je vlastně chodec ... snažím si představit, že to nemá vůbec nic společného s ruskými majiteli půjčoven a jejich schopností přesvědčovat :-/

S novelizací zákona nám vylezl pěkný paskvil, kdy Segway vozidlo je a není, na chodník trochu může a trochu ne. Prostor pro korupci se tedy hezky rozšířil. A přitom stačilo použít existující předpisy.;-(

2 0
možnosti
Foto

Čeho je moc, toho je příliš. A to bez výjimky platí pro Segway v centru Prahy.

4 0
možnosti
  • Počet článků 42
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1770x
Spisovatel, bubeník a podporovatel umění.

Pražský rodák, logistik, pivař a hokejový fanoušek.

Libertarián, který procestoval USA, Británii a Skandinávii.

Muví plynně anglicky, pokročile německy a švédsky.