Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Mohl by pan autor rozvést tuto myšlenku? Ačkoliv se v dopravě pohybuji přes 30 let, nějak jsem to nepochopil. Děkuji

Citace:"

V oblasti infrastruktury vidíme to, že řidiči se stali dojnou krávou, kterou stát šikanuje v oblasti daní za naprosto nepřiměřené kontroly a dohledu

Zdroj: http://josefnovotnyjosef.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=501931

0 0
možnosti
TB

Já vás jen trochu opravím, neboť vám to musel někdo vyprávět a špatně. V obci byla 60tka, ale od 23 - 05 byla rychlost neomezená, pokud nebyla upravena dopravními značkami, což obvykle nebyla. V Praze jste mohl jet v noci Nerudovkou klidně stovkou. Mimo obec nebyla rychlost omezena. Omezení rychlosti vzniklo právě po otevření dálnice a to na 110km/hod, které pak bylo po velkém řevu zvýšeno na 130km/hod. Zároveň byla snížena rychlost na mimo obec na 90km/hod a v obci na 60km/hod po celých 24 hodin. Ale jinak karma, máte pravdu v tom, že pokud začne mít nějaká menšinová skupina privilegia, vždy to skončí blbě. Pruhy pro autobusy, přednost pro chodce, pruhy pro cyklisty, cyklostezky po kterých nikdo nejezdí a cyklisti jezdí po chodnících a parcích atd.

4 0
možnosti
JV

J23i76ř16í 75V70o42l96k65a

6. 4. 2016 17:11

Pamatuji si, že jsem se vracel v noci a bylo po 23 hod. a stavěli mě. Koukli jsme si na hodinky a tenkrát policajt uznal, že mu nejdou. Bez dalšího se omluvil a já odjel. Nevím, jestli bych se toho dočkal dnes. Jinak jezdím autem, které nechám z jara projít servisem a to stejné na podzim. To by měl dělat každý. Blbosti, jako kruhový objezd, neřeším, navzdory změnám se mi nestalo, že by někdo vyžadoval přednost, byť zprava. I o tom každý ví svoje. Jinak mladý muž mohl téma rozvést a ti mudrcové, co dopravní předpisy tvoří, by se chytli za čumec. Po revoluci se mělo všechno zjednodušovat, dnes mám jednoduché jenom to, aby jsme s babičkou nikomu nenamleli. Tolik pitomostí, co je v česku nikde na světě není. Pokuty za vstup do lesa, když tam půjdou myslivci. Nevystřílej ani divočáky, to jsou si mezi sebou fifty fifty, a normální trouba zaplatí třicet tisíc. Jo, to máme každý, měsíc co měsíc. Mám pokračovat v nesmyslech?;-D

4 0
možnosti
  • Počet článků 42
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1770x
Spisovatel, bubeník a podporovatel umění.

Pražský rodák, logistik, pivař a hokejový fanoušek.

Libertarián, který procestoval USA, Británii a Skandinávii.

Muví plynně anglicky, pokročile německy a švédsky.