Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

B13r74o57n45i78s63l57a74v 64G73a56b97r52y40š 2942149751

Čekal jsem, kdy se objeví další, který pro plynulost dopravy bude argumentovat zrušením vyhrazených pruhů na Sukově ulici v Pardubicích.

Jednu dobu kolovala fáma, že za zrušení bojoval krajský hejtman, který si stěžoval, že tam jeho auto muselo poskakovat v kolonách.

Ve stejnou dobu, co se měly zrušit vyhrazené pruhy, totiž byla dokončena rekonstrukce tzv. "rychlodráhy". Postup je tento: zruší se pruhy, auta se zároveň vrátí na rychlodráhu, čili nebude nutné jezdit Sukovou ulicí, počet vozidel v centru klesne, kolony se zkrátí a doprava tedy bude plynulejší. Myšlenkový pochod průměrného českého politika bude takový, že zrušení pruhů s poklesem kolon bude nutně souviset a výsledek tedy bude takový, že vyhrazené pruhy jsou spíše na škodu.

Okolí Lhotecké ulice však osobně znám, je pravda, že tam vyhrazené pruhy nejsou tolik potřeba, to však neznamená, že jsou škodlivé úplně všude.

0/0
25.2.2016 9:13



BLOGER ROKU 2017

Zeman_projev

Jste mezi vylosovanými hlasujícími? Chcete se zúčastnit předávání cen? Více čtěte ZDE.





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.