Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K34a78r40e80l 28K23r37a47u61s 3573820418523

Pokud si dáte práci tak v nařízení 561 najdete že řidič kamionu 45h pauzu němůže dělat od začátku ale do dnes se to tolerovalo. Řidič může spát v kamionu dle 561 pouze při denním a zkráceném týdenním odpočinku to je 24h pauza. Také s tím nesouhlasím a vadí mi že řidičům někdo bude určovat co mohou dělat ve svém volném čase.

0/0
3.1.2016 22:20

V90o12k77o54u63n 82V12l94a49d79i57m74i72r 8952778219988

Vidim, ze jste si to vysvetlil ponekud po svem. Ale situace je takova:

http://www.dvz.de/rubriken/management-recht/single-view/nachricht/lieber-noch-in-deutschland-schlafen.html

+1/0
3.1.2016 14:51

L18u86k82á23š 81Š88m78a26h70e23l 2827584312174

Tedy... ten závěr, to je hustý... lidská SVOBODA s kamionem nakládat... A co moje svoboda nebýt obtěžován hlukem, zápachem, zvýšenou nehodovostí, záborem prostoru (parkování, kde je napadne), tvorbou zácp v pátek odpoledne (kdy tak nutně musí kamiony jezdit, jak jim lobbisté z ČESMADu prosazují) i jindy a zvýšeným počtem děr na silnicích druhé a třetí třídy, které jsou prakticky z 90 % způsobeny těžkou nákladní dopravou, na kterou tyto silnice nejsou stavěny?

Kamiony na koleje!R^

+2/−7
3.1.2016 13:41

J20o88s72e38f 60N86o93v57o60t98n66ý53J30o64s18e32f 3453255487520

Kamiony na kolej myslíte intermodální vlak Ro La? Nebo jak si to představujete? A kam to na ty koleje nacpete d otoho grafikonu? Tak omezíme osobní dopravu a dáme tam nákladní - jsem zvědav, co vám na to řeknou cestující. R^ Protože víc už tu kapacitu nenacpete. Nebo si přiznejme konečně že výtěžek z daně z minerálních olejů směřuje hádejte na co? ;-)

+1/−1
3.1.2016 13:52

L70u10k27á69š 11Š32m61a83h49e10l 2527724412684

No, RoLa je jedním z řešení. Ale jinak se mi líbí švýcarský model. A ano, železniční síť je v určitých místech poddimenzovaná a my na rozdíl od švýcarského programu Bahn 2000, kde se zaměřili podle dopravních požadavků primárně na odstranění těchto míst a dnes jim to proto velmi dobře funguje, se nadále nedokážeme ani dohodnout, jestli by VRT tratě měly sloužit i pro nákladku nebo ne...

Prostě nepůjde to hned, ale měli bychom se už konečně začít snažit.

+1/−1
3.1.2016 14:16

V67o11k43o44u90n 27V50l57a86d25i68m60i33r 8702938349968

Nevim proc by mel kontejnery dejme tomu ze stetina do rima vozit kamion, kdyz mohou samotne po draze.

+3/−1
3.1.2016 14:45

R44o16m60a17n 91E29n70d16e97r12s 4535575175

Jo, jo a hlavně, že furt dávaj dobrodružný dokumenty, jak se jezdí v Kanadě přes zamrzlé jezero nebo v Jižní Americe v horách, přitom je to daleko víc v pohodě, než jezdit normálně po Evropě...

+1/0
3.1.2016 13:20

J35a34r84a 61R63a74n86k 1531976969941

To sice zni hezky, ale maji mnohem prisnejsi pravidla.....vse je na netu, kamarad Slovak ma svuj vlastni camion a spava v motelich, to vse se da odecist z dani:

http://adrivers.com/hoursOfService.php#.VomGGVmulmw

0/0
3.1.2016 21:37

M82i83r58o19s77l61a67v 58B51o64z46d22ě34c75h 6483407368469

Přesně. Proč se teda ty kamiony vyrábí se spacim prostorem. To je tak když se uřednický šiml urve ze řetězu

+7/−1
3.1.2016 11:50

V87o72k92o50u60n 90V83l97a69d95i16m79i98r 8462218769328

Jen jestli ten zakon autor spravne interpretuje. Asi nikdo nebude mit nic proti kamionu na dalnicnim parkovisti.

Ovsem proti kamionum hlavne z te vychodni evropy kteri klidne zaparkuji na ulci ve vilove ctvrti a celou noc tam obyvatele rusi hluk topeni, je spravne zakrocit.

+1/−1
3.1.2016 13:04

J43o19s91e54f 40N52o12v91o70t23n10ý18J23o32s47e50f 3653355147530

Já bych si dovolil, že to, jak jej interpretuji, tak vychází ze zdravého selského rozumu. To co říkáte a uvádíte jako nešvar si lze v dané zemi zakázat na krajské nebo obecní úrovni - pokud si nepřejí kamiony v dané ulici, dáte tam značku a při prvním zavoláte flojdy.. Záleží na míře rozhodovacích pravomocí v dané obci, např. ve Švédsku jsou tyto pravomoci relativně širší oproti těm u nás.

Ale díky za komentář.

+1/0
3.1.2016 13:27

D31a92n73i20e18l 64B60a77r52t28o35l44d 6119424388471

Řidič spí v kabině přes týden a 24tku. Proto je tam ten spací prostor.

Já jsem pro. Ať to zavedou, ale v celé EU.

Jako řidiči je mi proti srsti trávit 45tku v kabině.

A tím aspoň některé dopravce donutí , aby řidič trávil velkou pausu doma a ne na prochcaném parkovišti. (i když za to můžeme poděkovat našim prasáckým kolegům)

0/0
3.1.2016 22:41



BLOGER ROKU 2017

Zeman_projev

Jste mezi vylosovanými hlasujícími? Chcete se zúčastnit předávání cen? Více čtěte ZDE.





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.