Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Protestuji proti návrhu zbytečného autobusového pruhu v Lhotecké ulici

24. 02. 2016 20:09:48
Tak jsem se podíval na úřední desku MHMP a co to na mě nevyskočí Veřejná vyhláška: Oznámení o návrhu opatření obecné povahy pro stanovení úpravy provozu na pozemních komunikacích a výzva k uplatnění připomínek nebo námitek.

Návrhem jsem zděšen. Absolutně zděšen. Existuje nějaký racionální důvod pro aplikaci autobusového pruhu v naprosto klidné ulici, kde je v současné chvíli přiměřená hustota provozu?

Nebo vezmu to z jiného soudku. Vy si ze svých daní zaplatíte silinici (spotřební daň na minerální oleje + silniční daň), část se někam rozkutálí a za část se zaplatí tankodrom. Ve finální verzi tankodrom „dopravně zklidníte". V Modřanech tankodromy fakt máme.

Pár bodů

1. Bez znalosti rovnice „Intenzita = Hustota x Rychlost (jednotka voz/hod)" neuděláte státnice na jakkékoliv dobré dopravní škole. Tečka. Jak je vidno, navrhovatel, tj. Dopravní podnik, tuto rovnici ignoruje. V současné chvíli je v ulici Lhotecká hustota a rychlost v optimu. Každý, kdo tudy jezdí ať už jedním, nebo jiným dopravním prostředkem, to může empiricky vypozorovat. Fuj, velebnosti. Opatření nesníží intenzitu, ta zůstane stejná, jen se zvýší hustota a sníží rychlost. Děkuji pěkně.

2. Pardubice – zrušení vyhrazených pruhů vedlo ke zlepšení situace. Zde je pěkný článek, kde se celá případová studie rozebírá. „Vyhrazený jízdní pruh měl ulehčit i složkám Integrovaného záchranného systému. V praxi jim však více vyhovují volné silnice bez vyhrazeného místa.“ Více zde.

3. Dopravní podnik argumentuje snížením počtu kolizních bodů, které bus musí překonat. Ale to je nesmysl! Podívejte se detailně na ptačí pohled návrhu, který byl předložen. Já vidím nových kolizních bodů hned několik. Stačí se pořádně podívat.

4. Autobusy to absolutně vůbec nepotřebují. Já jedním takovým často jezdím kolem Policejní akademie a je to jeden z nejplynuluješích úseků v celé Praze. To ovšem musí znát místní člověčina, to někoho z TSK nezajímá. Přijde mi to extrémně arogantní. Podívejte se pořádně na křižovatku U Kamýku a Lhotecká. Zde končí bus 189. To je jediný autobus, který se zde nutně potřebuje otáčet. To je celá diskuze.

Závěr

Budu jako občan protestovat. Budu namítat. To, aby mi budoucí generace nikdy nevyčítaly, že jsem nebojoval za svobodu. A vy můžete také! Jen si to pozorně přečtěte, máte možnost se vyjádřit, využijte toho, že jste informovaní. Vyzývám všechny svobodné občany, aby také sledovali, co se děje za rohem.

Autor: Josef Novotný | středa 24.2.2016 20:09 | karma článku: 15.66 | přečteno: 576x


Další články blogera

Josef Novotný

Masakr pro námořní dopravu jménem příliš levné €

Tento článek reflektuje situaci před cca 3 týdny. Vzhledem k mému pracovnímu nasazení, neměl jsem čas jej publikovat dříve, ale v org. podobě jej naleznete zde.

5.4.2017 v 20:29 | Karma článku: 11.99 | Přečteno: 518 | Diskuse

Josef Novotný

Čeští lodníci versus děčínský finanční úřad

Pojďme si trochu osvětlit fakta, která na idnes.cz úplně nezazněla. Podotýkám, že profesně nejsem lodník a nejsem z Děčína. Nadzvihla mě celá kauza a proto jsem se rozhodl, že si ji celou pořádně prostuduji...(s příběhem uvnitř!)

16.2.2017 v 19:03 | Karma článku: 33.92 | Přečteno: 2693 | Diskuse

Josef Novotný

Řidič auta automaticky není pirát silnic

V dnešní době se mi zdá, že média zbytečně tlačí na pilu a snaží se mocně vsugerovat, že všichni, kdo jezdí autem, jsou potenciální a latentní vrazi a zločinci. Já, jako majitel řidičského průkazu B, nesouhlasím a protestuji.

15.10.2016 v 22:09 | Karma článku: 33.84 | Přečteno: 3255 | Diskuse

Josef Novotný

Jak má vypadat doprava, aby byla přínosem pro všechny

Již od vysoké školy se aktivně věnuji oboru, který zrychlil tempo naší ekonomiky – logistice. Chtěl bych se také v pár řádcích zamyslet nad stavem oboru, který je mi blízký – dopravě.

10.10.2016 v 12:17 | Karma článku: 17.38 | Přečteno: 443 | Diskuse

Další články z rubriky Praha a střední Čechy

Vlastimil Nesrsta

Veleslavín není žádný kurník

V dubnu ztratila Praha jednu z turistických atrakcí. Nosiče zavazadel cestujících, kteří na Veleslavíně přestupují na autobus směrem na letiště, nahradily eskalátory.

23.5.2018 v 10:54 | Karma článku: 14.04 | Přečteno: 273 | Diskuse

Blanka Musílková

Úřednická krutost nezná mezí

- nestačí přijít o zrak - nestačí být závislá na invadliním důchodu 20 let (10.000,- KČ/MĚSÍC) - nestačí být SLUŠNÁ A PLATIT NÁJEM

23.5.2018 v 8:34 | Karma článku: 16.50 | Přečteno: 1106 |

Miloslav Doubrava

Za svým názorem musíte stát

Dneska jsem jel s autobusem 332 do Jílového a řidič byl na lince asi nový. Důsledně na místních starousedlících vyžadoval ukazovat všelijaké slevové karty apod.

18.5.2018 v 8:55 | Karma článku: 21.87 | Přečteno: 626 | Diskuse

Jan Dvořák

Bude se muset hradní kancelář v z. prezidenta Zemana omluvit?

Nejvyšší soud sice už rozhodl ve sporu o omluvu za výroky prezidenta Miloše Zemana na adresu novináře Ferdinanda Peroutky, avšak znění rozsudku zatím soud nezveřejnil.

17.5.2018 v 20:58 | Karma článku: 15.68 | Přečteno: 407 | Diskuse

Tomáš Kubálek

Stát porušuje Listinu základních práv a svobod

V tomto konkrétním případě se jedná o potlačování práva na svobodné podnikání. Tím kdo právo potlačuje je Státní ústav pro kontrolu léčiv (SÚKL) a poškozeným jsou čeští výrobci a pacienti.

16.5.2018 v 15:12 | Karma článku: 16.28 | Přečteno: 694 | Diskuse
Počet článků 24 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 2036

Člen Strany svobodných občanů z Prahy 12





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.